mandag, oktober 23, 2006

put the book back on the shelf- a belle and sebastian anthology

muligvis den første tegneserie jeg nogensinde har læst, hvis man ikke tæller wendyblade med. antologien består af 24 små historier der alle bygger på en belle&sebastian sang. nogle holder sig helt til teksten, andre digter mere løst.

belle and sebastian er et af mine absolutte yndlingsbands, og jeg har hørt deres musik helt urimeligt meget. derfor har mange af deres sange en vis affektionsværdi, og derfor blev jeg nødt til at købe den her bog, selvom det vist ikke helt er min genre.

og det er det stadig ikke. nogle af historierne var meget belle&sebastian-agtige, i både stil og tema. bittersøde og naive små stykker visuel twee. der var også et par stykker af dem der var lidt kedelige. generelt kunne jeg bedst lide dem, der hørte til de sange jeg bedst kan lide. under alle omstændigheder var læsningen en stor fornøjelse, også fordi jeg (naturligvis) hørte soundtracket mens jeg læste.

et par af de numre der blir illustreret kan høres hér:

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

[B]NZBsRus.com[/B]
Escape Idle Downloads Using NZB Downloads You Can Swiftly Search Movies, Console Games, MP3 Albums, Applications & Download Them at Dashing Rates

[URL=http://www.nzbsrus.com][B]NZB[/B][/URL]

15:18  
Anonymous Anonym said...

It isn't hard at all to start making money online in the underground world of [URL=http://www.www.blackhatmoneymaker.com]blackhat seo tools[/URL], You are far from alone if you don't know what blackhat is. Blackhat marketing uses alternative or misunderstood avenues to generate an income online.

11:05  

Send en kommentar

<< Home